| Profili tekačev, Tekaške priprave - Profili tekačev

Andrej Glavaš se je Enemon tekaškim pripravam pridružil z željo po bolj zdravem in aktivnem načinu življenja in prehranjevanja ter z namenom izgube povečanega obsega pasu in telesne teže.


Podatki iz prve in druge prehranske obravnave:

Teža: 122 kg
Obseg pasu: 124,5 cm (Priporočeno <94)
Višina 181 cm
ITM: 37,24 kg/m2

Teče 3-krat tedensko po 30-60 min.

Zanimalo nas je kako se je udeleženec prehranjeval do sedaj zato smo s programom www.opkp.si analizirali 3-dnevni prehranski dnevnik.


0000178596-Andrej GlavašKomentar prehranskega dnevnika:

  • Jedilnik je energijsko preobilen, kar je običajno vzrok za povečano telesno težo.
  • Na jedilniku so opazne energijsko goste jedi, ki dajejo slab občutek sitosti in posledično vodijo v tveganje za večji vnos energije. Primer so na primer salama, mortadela itd. primernejši izdelek, bi bila na primer lahka šunka.
  • Pogostost obrokov je izredno visoka, če upoštevamo tudi prigrizke. Priporočamo omejitev na 5 dnevnih obrokov.
  • Poleg glavnih obrokov je prisotno tudi dodatno uživanje kruha, kar še dodatno povečuje energijsko vrednost obroka.

Spremembe:

  • Prehranski načrt je načrtovan z energijskim primanjkljajem, ki bo omogočal počasno in trajno izgubo teže.
  • Prehranski načrt vsebuje energijsko redka živila, ki dajejo občutek sitosti, kljub manjšemu vnosu energije.
  • Povečali smo tudi vnos zelenjave, z namenom preprečevanje lakote. Prehranski načrt vsebuje kaše Enemon, ki so primeren uravnotežen obrok za malico in tako dosežemo nadzor nad lakoto ob nizkem vnosu energije. Prehranski načrt vsebuje tudi pšenične otrobe Enemon.

V okviru Enemon tekaških priprav smo za udeleženca postavili merljive realistične cilje, ki jih bomo dosegli do Ljubljanskega maratona.


Cilji:

  1. Več kot 50 % žitnih izdelkov naj bo polnozrnatih.
  2. Večji vnos energijsko manj gostih živil – torej živil z manj energije (kcal) na volumen. Omejitev vnosa suhomesnatih izdelkov. Le-te se nadomesti z lahko šunko/perutninskimi prsmi v ovitku in zelenjavo.
  3. Omejitev na 5 kompletnih obrokov, brez vmesnih prigrizkov.
  4. Boljša fizična kondicija in telesna sestava.
  5. Obseg pasu <110-115 cm
  6. Izguba teže za 8-10 kg.

Doseganje ciljev, podatki iz 3. prehranske obravnave

Andrej je v zadnjih treh tednih izboljšal svojo prehrano in je na dobri poti k izpolnitvi zadanih ciljev.

  1. Andrej je uspešno omejil vnos energijsko gostih živil. Suhe mesnine je nadomestil z manj mastnimi izdelki – pusto šunko in piščančjimi prsmi.
  2. Več kot 50 % žitnih izdelkov je polnozrnatih.
  3. Uživanje živil je omejil na 5 dnevnih obrokov.
  4. Teža se je v treh tednih znižala iz 122 kg na 118 kg.
  5. Obseg pasu se je znižal iz 124,5 na 120,5 cm.

Andrej o spremembah prehrane:

»Pri spremembah prehrane opažam predvsem več energije, manj napihnjenosti, utrujenosti in več elana za delo.«

»Največji problem mi predstavlja prehrana med vikendom, saj ob fizičnem delu pogosto pozabim na obroke, nato pa za večerjo zaužijem večjo količino hrane.«


Mnenje o izdelkih Enemon:

»Najbolj všeč mi je okus Enemon Slim jagoda, sledi jabolko korenček in Enemon Diabetes jabolko cimet. Všeč so mi tudi drugi okusi. Še posebej so mi všeč Enemon otrobi z ajdo, saj so okusni in dajejo dober občutek sitosti. Uživam jih za malico, z jogurtom. Všeč mi je, da se izdelki Enemon zelo hitro pripravijo. Ponavadi jih uživam skupaj s sadjem.«

 

Tukaj si lahko prenesete načrt:

filetype_pdfPrehranski načrt Andrej Glavaš