SPLOŠNI POGOJI IN NAKUP

Splošno
Pogoji poslovanja spletne trgovine enemon so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Ponudnik izdelkov je Jata Emona, d. o. o., Agrokombinatska 84, Ljubljana.

Z uporabo spletne strani www.enemon.si kot tudi pripadajočimi izdelki in uslugami sprejemate vse pogoje prodaje in uporabe. Pridržujemo si pravico do sprememb in dopolnitev zato redno spremljajte stran in bodite obveščeni o vseh spremembah. Z uporabo spletne strani www.enemon.si se strinjate in soglašate, da ste pogoje prebrali in razumeli in se z njimi v celoti strinjate ter jamčite za pravilnost vaših podatkov.

Dostopne informacije na spletni strani enemon.si
Ponudnik spletne trgovine se zavezuje, da bo kupcu nudil vselej dostopne informacije do:

  • identitete ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktnih podatkov, ki uporabniku oziroma kupcu omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogojev, stroškov in možnih načinov dostave blaga,
  • jasno določenih cen in razvidnega prikaza, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • možnih načinih plačila,
  • časovne veljavnosti ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • pojasnila postopka ob pritožbi,
  • podatkov o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Naročilo
Po oddaji naročila bo na kupčev e-naslov avtomatsko poslana potrditev naročila. V njem bodo navedene vse potrebne informacije glede naročila in plačila kot tudi vračila naročila in povračila sredstev. Potrditev naročila ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je odprema naročenega blaga začela vršiti. Pomeni le obvestilo kupcu/naročniku, da je ponudnik prejel naročilo in da se je hkrati s tem začel postopek preverjanja dobavljivosti blaga . Obstaja možnost, da nekateri izdelki lahko niso dobavljivi. V primeru naročila, ki bo vseboval samo izdelke Delamaris bomo to naročilo direktno posredovali podjetju Delamaris, ki vam bo poslalo izdelke.

Po preveritvi dobavljivosti blaga kupec s strani ponudnika prejme potrdilo naročila s povezavo v e-pošti z navedbo podatkov o roku in izvedbi dobave.  V trenutku ko ponudnik pošlje po e-pošti (spletu) potrditev naročila, ki ga je prejel s strani kupca, je sklenjena kupoprodajna ponudba.

Cena
Cene izdelkov, navedene na spletni strani, so v evrih in vključujejo DDV, kolikor ni na spletni strani izrecno napisano drugače. Znižana cena predstavlja znižano redno ceno po kateri se prodaja predstavljeni izdelek. Znižana cena velja lahko za določen ali nedoločen čas.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Stroški pošiljanja se lahko spreminjajo glede na državo, v katero se naročilo pošilja. Razlike bodo jasno prikazane in bodo vključene v »Znesek za plačilo«.  Navedene cene veljajo samo za naročanje preko spletne trgovine in veljajo v trenutku, ko je naročilo oddano ter nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Slike izdelkov so ilustrativne in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta si ponudnik pridržuje pravico do spreminjanja, ažuriranja in spremembe ponudbe v spletni trgovini.  Cene se lahko spreminjajo. Kolikor se cena oziroma status dobavljivosti spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil možnost odstopa od nakupa oziroma ponudil najboljšo možno rešitev, ki bo rešena v obojestransko zadovoljstvo.

Dostava, način plačila, stroški dostave
Vsi izdelki se pošiljajo preko GLS Slovenija  (v nadaljevanju: dostavljalec) na kupčev naslov, ki je naveden v naročilu.

Cilj ponudnika je, da je dostava izvršena že v treh (3) delovnih dneh, vendar lahko v nekaterih primerih od potrdila naročila kupca do dostave mine šest (6) delovnih dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvršuje.

Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani GLS Slovenija in drugih dejavnikov, ki niso v pristojnosti ponudnika  in nanje nima neposrednega vpliva (okvare pri pošiljanju s strani tretje stranke, ekstremne vremenske nevšečnosti ipd.)

Dostavljalec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača dostavljalcu.  Plačilo kupnine je možno z gotovino ali plačilno kartico (Visa, Mastercard, BA , Maestro).

Strošek dostave znaša 3,95 EUR za posamezno naročilo pri nakupu pod 35 EUR, pri nakupu nad 35 EUR ali več pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) prevzame ponudnik. Navedeni stroški veljajo za dostavo v Sloveniji. Za dostave izven Slovenije se stroški obračunajo po veljavnem ceniku GLS Slovenija ali drugega ponudnika in bodo prikazani na naročilu oz. predračunu.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga.

Odstop od naročila
Kupec ima možnost , da po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov : info@enemon.si

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago kupec, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrne. Pravico do odstopa od pogodbe kupec uveljavlja, tako da v roku 15 dni od prejema blaga pisno sporoči ponudniku na elektronski  naslov info@enemon.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno podjetju Jata Emona d.o.o. na naslov  Agrokombinatska 84 , 1000 Ljubljana. Stroške vračila blaga v celoti plača kupec. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Vračilo kupnine
Če kupec odstopa od naročila mu ponudnik po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrne vsa prejeta plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar ponudnik vrne, takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec  je dolžan ob vračilu blaga predložiti  tudi račun za blago in  poslati osebne podatke ter osebni račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Zavrnitev naročila
Spletna trgovina www.enemon.si  lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba se hrani  na sedežu ponudnika.  Kolikor bi kupec zahteval  kopijo naročila  ga le-ta prejme na elektronski naslov oziroma na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš e-naslov: info@enemon.si ali pisno na sedež podjetja.

Reklamacija
V kolikor izdelek, ki ga je kupec prejel, ne ustreza željam ali potrebam, ga lahko  ponudnik nadomesti  z drugim izdelkom  ali kupcu na njegovo željo vrne denar/kupnino.  Nepoškodovan, neuporabljen in zapakiran v originalni embalaži  lahko izdelek kupec vrne v roku 15 dni od nakupa na naslov: Jata Emona d.o.o., Agrokombinatska 84, 1000 Ljubljana in ponudnik bo kupcu vrnil denar. Možnost vračila ne velja, če  je bila originalna embalaža poškodovana ali je bil odstranjen  varnostni pečat na izdelku, oziroma je bil izdelek uporabljen.

Pri vračilu izdelka, ki ga kupec vrača ponudniku  kot reklamacijo je potrebno vedno priložiti originalni  račun (ali kopijo računa).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Vračilo poškodovanih pošiljk
Kolikor je  paket s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja ob prevzemu lahko kupec paket zavrne oziroma s kurirjem, ki je takšen paket dostavil obvezno napiše škodni zapisnik. Ponudnik bo skupaj z GLS Slovenija  poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varstvo potrošnikov
Podjetje Jata Emona d.o.o  prodaja blago prek spletne strani www.enemon.si izključno potrošnikom. Zaradi specifičnosti in omejenosti blaga lahko kupec naroči z enim naročilom do največ 10 kosov istega izdelka. Izjema je Enemon ploščica, kjer naročilo za število kosov istega izdelka ni omejeno.

Ponudnik ima pravico zavrniti spletno naročilo in o tem odloča po lastni presoji. Zavrnitev naročila mora biti obrazložena, ponudnik  mora o zavrnitvi nemudoma obvestiti kupca.

Politika zasebnosti in varovanje podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov in ne razkriva informacij o kupcih tretji stranki, razen ko je to zakonsko zahtevano in je zahteva podana v pisni obliki s strani državnih ustanov. Vsi podatki, pridobljeni prek spletne strani www.enemon.si  bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, računov,  vzorčenja, obveščanja o komercialnih/nekomercialnih ponudbah, novostih, ugodnostih in ostale potrebne komunikacije.

Za nakup v spletni trgovini www.enemon.si  potrebujemo naslednje  osebne podatke:

  • ime in priimek
  • elektronska pošta
  • telefonska številka
  • podatki o naslovu
  • kraj
  • poštna številka

Navedeni podatki ponudniku omogočajo, da lahko kupčevo naročilo korektno izpelje ter kupca lahko o morebitnih spremembah ob naročilu tudi tekoče obvesti.

Podatki za dostavo so enaki kot podatki za plačilo.

Spletna trgovina Enemon lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi kupčevega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki jih je kupec obiskal v ponudnikovi spletni trgovini. Ponudnik uporablja te informacije izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine Enemon in opitimizacijo.

Varnost spletne trgovine
Spletna trgovina Enemon  uporablja več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Odgovornost
Ponudnik ne odgovarja  za posledice uporabe izdelkov, kupljenih prek spletne trgovine Enemon , ki bi nastale zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletnih straneh www.enemon.si je informativne narave in se uporablja zgolj kot vir splošnih informacij in ne more nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom.

Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo ter neprenehoma  skrbi za uporabnike in kupce. V primeru morebitnih sporov si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. V primeru pritožbe se kupec lahko obrne na objavljene kontakte.

Ponudnik se v svoji spletni trgovini trudi zagotoviti ustrezne slikovne materiale, opise izdelkov in navodila uporabe.  Kljub temu pa mora kupec oziroma uporabnik navodila za uporabo prebrati in upoštevati navodila, navedena ali  priložena določenemu izdelku.

Glede morebitnih napak uporabniki lahko kadarkoli obvestijo oziroma opozorijo ponudnika za kar jim bo v spletni trgovini Enemon iskreno hvaležen.

Pritožbe in spori in uporaba prava
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Po najboljših  močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na e-poštni naslov : info@enemon.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in poslal  uporabniku (kupcu) odgovor glede obravnave in časovne rešitve pritožbe ter ga sproti obveščal o poteku postopka. Morebitne spore si bo ponudnik  prizadeval po svojih najboljših močeh  rešiti sporazumno. Kolikor  sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) krajevno  izključno pristojno  stvarno  sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja izključno slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja
V primeru sprememb predpisov, ki  urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike lahko ponudnik  spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja ter se obveže, da  bo o spremembah sproti  seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani www.enemon.si.

Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Ponudnik kupcem želi ugodno in prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini.
Jata Emona