| Profili tekačev, Tekaške priprave - Profili tekačev

Urška svoj prosti čas rada preživlja aktivno v naravi. Rada teče, kolesari in kajta. Na Enemon tekaške priprave se je prijavila, ker si želi izboljšati fizično kondicijo, izboljšati telesno sestavo in izvedeti več o zdravem načinu prehranjevanja. Zelo uživa v skupinskih treningih. Profesionalna podpora in nadzor pa ji daje še dodatno motivacijo.


Podatki iz prve in druge prehranske obravnave:

Teče 3 krat tedensko po 60-80 min.

Zanimalo nas je kako se je udeleženec prehranjeval do sedaj zato smo s programom www.opkp.si analizirali 3-dnevni prehranski dnevnik.


0000178596-Urška JurcaKomentar prehranskega dnevnika:

  • Prehranski dnevnik kaže na sorazmerno nizek vnos energije, z nekaj izjemami, ki so energijsko bogate in zaužite v krajšem času – npr. sladke pijače zvečer.
  • Vnos sadja in zelenjave pokriva dnevna priporočila.
  • Kaže se manjši vnos kompleksnih ogljikovih hidratov iz žitnih izdelkov,  le-ti so glavni vir energije za delovanje človeškega telesa in športnih aktivnosti.

Spremembe:

  • Prehranski načrt je zasnovan tako, da bo zagotavljal konstanten vnos energije tekom celotnega dneva. Razporejenost obrokov skozi celoten dan je namenjena preprečevanju pojava lakote in posledičnemu povečanem vnosu energije.
  • Prehranski načrt je zasnovan z energijskim primanjkljajem, ki bo omogočal počasno zmanjšanje telesne teže in izboljšanje telesne sestave.
  • Priporočamo višji vnos energije iz kompleksnih ogljikovih hidratov, torej iz polnozrnatih žitnih izdelkov.

V okviru Enemon tekaških priprav smo za udeleženca postavili merljive realistične cilje, ki jih bomo dosegli do Ljubljanskega maratona.


Cilji:

  1. Čim boljši rezultat pri teku na 10 km.
  2. Boljša telesna sestava – povečan delež mišične mase.
  3. Izguba teže za 4-7 kg.
  4. Višji vnos polnozrnatih žit.

Doseganje ciljev, podatki iz 3. prehranske obravnave

Urška z veliko vnemo dela na doseganju ciljev. V prehrano vključila več polnozrnatih žit. Postopno izgublja tudi telesno težo; v zadnjih treh tednih je izgubila 2,5 kg.


Urškino mnenje o spremembah prehrane:

»Odkar uživam večji delež kompleksnih ogljikovih hidratov veliko lažje in boljše tečem. Preprosto imam več energije in moči.«

»Čez dan imam boljši občutek sitosti in manjkrat pomislim, da bi odprla hladilnik brez razloga.«


Mnenje o izdelkih Enemon:

Všeč so mi nevtralni okusi Enemon Slim, predvsem vanilija, vanilija s koščki čokolade in Enemon Diabetes jabolko-cimet. V slednjega dodam še dodaten cimet. Na začetku me je motilo, da kaše niso sladke, saj sem bila navajena na sladek zajtrk. Kmalu pa sem se privadila na okuse. Treba se je navaditi in prvi teden malo »potrpeti« nesladkost Enemon kaš, potem pa postanejo dobre.

Najbolj mi je všeč, ker je obrok pripravljen v nekaj sekundah. Všeč mi je tudi, da je obrok natančno omejen, v vrečkah – vedno veš da zaužiješ točno določeno količino.

Enemon otrobe z ajdo uporabljam skupaj z jogurtom, predvsem kadar sem zelo lačna, saj dajo dober občutek sitosti in imajo prijeten okus po ajdi.

Enemon ploščico uporabljam občasno kot sladko malico.

Tukaj si lahko prenesete načrt:

filetype_pdfPrehranski načrt Urška Jurca

 
 

x