| Fizična aktivnost

Enemonove tekaške priprave so potekale od junija do Ljubljanskega oziroma Newyorškega maratona. V prispevku povzemamo dosežke Enemonovih tekačev.

Glavni dosežek so osvojene zdrave prehranske navade.

Napredek tekačev od začetka do konca preverite preko člankov na siol.net:

29.06.2015 08:05 Kako lahko postanemo lažji in hitrejši? (video)

08.09.2015 08:00 “Odkar uživam Enemon, je želja po sladkih priboljških usahnila”

05.10.2015 11:20 Pomembneje od hujšanja: izguba maščobe v trebušnem predelu

20.10.2015 10:20 “Ta tek posvečam svoji ženi. Tudi ona teče svoj maraton.” (video)

23.11.2015 11:00 “Ko so mi obesili medaljo okrog vratu, so se mi ulile solze”

Do osebnih profilov tekačev lahko dostopate na:

https://enemon.si/category/tekaske-priprave/profili/

 

Skupina tekačev začetnikov Andrej Glavaš, Urška Jurca in Demara Ivanič Brake

Udeleženci so osvojili zdrave prehranske navade in v svojo rutino vključili gibanje. Zmanjšali so obseg pasu in izgubili zmerno količino telesne teže (3-7 kg). Predvsem pa so izboljšali telesno sestavo, torej zmanjšali delež telesne maščobe v korist mišične mase. Telesna sestava je za ohranjanje zdravja pomembnejša od same izgube teže.

Ime tekača 19. junij 2015 21. september 2015 Rezultat
/ Obseg pasu (cm) Telesna masa Odstotek telesne maščobe (%) Obseg pasu (cm) Telesna masa Odstotek telesne maščobe (%) /
Andrej Glavaš 124,5 cm. Za moške je priporočeno pod 94 cm 122 kg NZ 119 cm 117,3 kg NZ Ljubljanski maraton 10 km:1:35:08
Urška Jurca - - - -2,5 cm -3 kg -2,9% Nočni maraton ob Ljubljanici 10 km:0:53:51
Demar Ivanič Brake 83,5 cm. Za ženske je priporočeno pod 80 cm. 74 kg 30,3% 79,5 cm 74 kg 28,5% Ljubljanski maraton 10 km:=:59:51
NZ: Izpustili smo podatke kadar ti niso bili smiselni ali jih nismo pridobili. Npr. meritev kožne gube ni zanesljiva pri debelih osebah.

Demará: »Sedaj jem veliko več zelenjave kot sem jo prej, krompirjev čips in ocvrt krompir pa sem opustila. Počutim se dobro, nisem lačna, celo obratno saj nisem navajena na takšno količino, volumen hrane kot jo predvideva prehranski načrt.«

Demara na posvetu po opravljenih meritvah

Demara je zdrave prehranske navade osvojila zelo hitro

Urška: »Čez dan imam boljši občutek sitosti in manjkrat pomislim, da bi odprla hladilnik brez razloga.«

Andrej: »Pri spremembah prehrane opažam predvsem več energije, manj napihnjenosti, utrujenosti in več elana za delo.«

Andrej in Urška po opravljenih meritvah

Zdrave prehranske navade zahtevajo spremembo, ki ni lahka a ima visoko vrednost za zdravje

 

Skupina izkušenih tekačev: Karli Veber, Petra Tramte in Leon Pregelj

  1. Udeleženci so osvojili zdrave prehranske navade z načeli športne prehrane.
  2. Povečali so vnos energije in ogljikovih hidratov in tako dosegli boljšo regeneracijo po treningu.
  3. Kljub napornim treningom so ohranili telesno težo ob tem pa izboljšali telesno sestavo.
Ime tekača Rezultat
Karli Veber Ljubljanski maraton 42 km: 4:08:50
Petra Tramte Newyorški maraton 42 km: 3:27
Leon Pregelj Ljubljansko maraton 21 km: 1:48:11

Leon: »Povečan vnos ogljikovih hidratov mi zelo pomaga in se pozna pri treningih, ki so postali manj izčrpajoči. Lažje in boljše treniram.«

Leon_meritve

Leon je bil s pripravami zelo zadovoljen

Petra:» Največja sprememba v prehrani je bila, da imam bolj uravnoteženo prehrano, z manj sladkorja in več kompleksnimi ogljikovi hidrati. Imam manj napadov lakote, čez dan se počutim bolj sito s stalnim nivojem energije. Nimam več nenadnih padcev energije.
Čutim, da imam več energije in se po treningih hitreje regeneriram.«

Petra po zaključku NewYorškega maratona

Petra namesto na Ljubljanski šla na New Yorški maraton

Karli: »Po daljšem napornem treningu pojem Enemon skupaj z bananami in chia, konopljinimi ali lanenimi semeni. Všeč mi je, da je hitro pripravljen. Včasih dodam tudi žlico medu. Je prijeten lahek obrok.«

Karli na cilju 20. Ljubljanskega maratona

Karli je tek na Ljubljanskem maratonu posvetil ženi

Kako naprej?

Udeleženci so s pomočjo kondicijskega trenerja Marka Mraka izboljšali tehniko teka, s pomočjo Enemonovih strokovnjakov in izdelkov Enemon pa so izboljšali svoje prehranske navade. 5 izmed 6 udeležencev je pridobilo dovolj znanja in izkušenj in bo nadaljevalo svojo pot samostojno.

Andreju Glavašu pa bomo še naprej pomagali s prehranskim svetovanjem in z izdelki Enemon. Andrejev cilj je, da z zdravo in uravnoteženo prehrano skupaj dosežemo zdravo težo. Povišano telesno težo pridobivamo skozi leta in desetletja, zato jo moramo, če želimo doseči trajne rezultate tako tudi izgubljati. Pri Andreju si želimo do oktobra 2016 doseči telesno težo 100 kg.

x