Najboljša preventiva pred prebavnimi težavami je uživanje raznolike prehrane, bogate s prehranskimi vlakninami, ki predstavljajo najboljše in najmočnejše čistilce črevesja, ki poskrbijo za redno in učinkovito prebavo.

Poskrbite za zadosten vnos tekočine

Pijte dovolj vode in sicer okoli 2–3 litre na dan. V vročini, pri napornem delu ali suhem zraku pa tudi več. Pri zadostnem pitju tekočine je urin svetel, slamnato rumene barve.

Povečajte vnos prehranske vlaknine

Priporočen vnos (več kot 30 g) prehranske vlaknine lahko dosežete z zadostnim uživanjem sadja, zelenjave in polnozrnatih žitnih izdelkov. Če vode ne uživate dovolj, je učinek vlaknine nasproten. Več o uravnoteženi prehrani si lahko preberete v člankih kategorije Zdravje in prehrana. Za več idej o pripravi prehrane bogati z vlakninami pa najdete v e-knjižici receptov jedi bogatih s prehransko vlaknino.

Vzpostavite zdrave navade iztrebljanja

Kadar se vam zjutraj mudi, pogostokrat nimate časa za fiziološke potrebe. Odvajanja ni dobro zadrževati. Vzpostavite rutino, na katero se bo vaše telo navadilo odvajati vsak dan ob približno enakem času.

Bodite redno telesno aktivni

Vsaka telesna aktivnost, če ne drugega daljši sprehod, bo pospešila delovanje črevesja. Sprehod po obroku je dobra navada. Najdite vsak dan nekaj časa za telesno vadbo, vedno pa lahko gibate z nami! Skupne vodene vadbe bodo v kratkem na voljo.

Prehranska dopolnila in živila za prehransko uravnavanje zaprtosti

Rešuje težave z zaprtjem
15,00 
Ekstrudiran pšenični izdelek s slovensko ajdo
4,98 
razišči Vse izdelke